Breaking News
Loading...
Anda guna tablet Android? Sila pasang Browser Dolphin untuk tonton video. PENTING: sila pasang DNS CHANGER untuk elak sekatan lalulintas oleh SKMM

Penghibur Bantuan

4:51 PTG
Produk : PENGHIBUR-17 dengan Penggetar - Dildo 17cm / 6.6 inci

Wanita dalam video ini mengguna model lama tanpa penggetar. Model yang kami jual adalah yang terbaru dan disertakan sekali dengan alat penggetar. Sudah pastinya lebih menyeronokkan :) kerana buah zakar yang menggetar akan menyentuh dan merangsang biji kelentit (clitoris) dan bibir vagina (labia). Dapatkan ia sekarang sementara stok masih ada atau tunggu jika kehabisan stok ( wang anda dipulangkan jika tiada stok, atau anda boleh buat advance booking ) - Terima kasih.

Info Produk:
  • Alat hiburan seks untuk kalangan dewasa
  • Simulasi permainan THREESOME bila pasangan wanita celapak ( woman on top ) dengan alat terletak pada perut lelaki
  • Membantu wanita mencapai klimaks berganda
  • Bantuan bagi suami yang tidak berdaya untuk puaskan isteri 
  • Nikmat kelazatan getar dan goyang gerudi 360-darjah 
  • Berbagai fungsi kawalan getaran, putaran dan kelajuan
  • Bahan dari kualiti tinggi dan tidak toksik
  • Warna kulit dan tekstur urut yang timbul seakan hidup
  • Melekap dengan kuat untuk fungsi layan-diri 
  • Kalis air dan mudah untuk dicuci dan disimpan
  • Bateri saiz AA yang boleh diganti bila perlu
  • XXX-TRA KEPUASAN YANG TIDAK TERHINGGA !!! 



HARGA: RM150  == Harga Istimewa Kami RM120 Sahaja
Harga sudah termasuk Poslaju ke alamat Semenanjung
Tambahan RM10 untuk Sabah/Sarawak

Bagaimana nak buat pesanan ? Sangat mudah dan urusan selesai dalam 2-minit sahaja
  1. bayaran boleh dibuat mengguna akaun Kad Debit, Kad Kredit dan melalui Paypal
  2. pesanan akan diproses pada kadar segera, dan serahan dalam 3-hari bekerja
  3. semua bungkusan tidak bertanda dan RAHSIA
  4. Sila klik butang Buy Now di bawah ini untuk mulakan pesanan anda
NOTA PENTING: Anda juga boleh mohon supaya bungkusan diserahkan melalui Pusat POSLAJU yang berhampiran dengan lokasi anda. Sila isi dengan info tambahan tersebut melalui borang Paypal atau menghantar emel kepada kami. Terima kasih

Pengurusan oleh : sekskini@gmail.com


Carta Harga ( sudah termasuk kos kiriman )





TESTIMONI PENGGUNA


Tarikh beli: 25Julai 2013
Umur 26 tahun. Kakitangan swasta.
" ... saya berkahwin dengan suami saya yang berumur 39 tahun. Walaupun dia agak handal berasmara, tapi dia tak dapat keras lebih dari 10-minit, sedangkan saya perlukan rangsangan dan tusukan zakar tak kurang 15-minit untuk mencapai klimaks. Mujur suami saya understanding dan telah menghadiahkan saya dengan alat ini. Ia sangat membantu kami dalam hubungan intim .."


Tarikh beli: 8Ogos 2013
Umur 28 tahun. Pengusaha butik.
"... dengan alat ini saya lebih mudah untuk mendapat orgasme berganda ( multi-orgasm ) Pasangan saya pada mulanya tidak berapa setuju saya mengguna alat ini. Tapi apabila dia melihat sendiri bagaimana alat ini memberi nikmat pada saya, akhirnya beliau sendiri turut terangsang dan menggalakkan saya menggunanya. Hubungan seks kami sekarang lebih hebat dan lebih kerap. Terima kasih kerana memperkenalkan alat ini kepada saya ..."




Labels

 
Toggle Footer